środa, 19 września 2012

Dark prrincess & DIY

Ostatnimi czasy (po przejrzeniu paru blogów o tematyce DIY) naszło mnie na wielkie przerabianie, dorabianie i ogólnie robienie :P
Z szyciem już od dawna mam do czynienia, lecz nie specjalnie bawiłam się w przerabianie rzeczy.
Tak czy siak, stwierdziłam ze będę robić pięęęknie koszulki..znaczy koszulek nie będę robić, tylko malować na nich ;)
W każdym razie koszulki zamówiłam i jeden pomysł właśnie realizuje. Powiem, że całkiem całkiem mi to wychodzi, ale jaki będzie efekt końcowy? Nie wiem, ale napewno się pochwale ;)
Ostatnio znalazłam w necie serię obrazków z Dark Princess,
którą mam zamiar skoszulkować... a przynajmniej Jasminę, Arielkę i Królewnę Śnieżkę, w których się zakochałam. 
Co myślicie o takim pomyśle na koszulki?

źródło:loveit.pl

źródło:loveit.pl

źródło:loveit.pl

źródło:loveit.pl

Dodaj napis



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz